Regulamin
- Zasady dokonywania zakupów
Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje, zawarte w niniejszym regulaminie. Umowa z klientem jest zawierana w momencie, kiedy system sklepu internetowego wysyła e-mailem potwierdzenie przyjęcia zamówienia, zawierające ilości i ceny wszystkich zamówionych produktów, łączne koszty ponoszone przez klienta, warunki płatności oraz adres, na który zostanie wysłane zamówienie. Klient nie może anulować zamówienia które jest w trakcie realizacji. - Składanie zamówień
Zamówienie może zostać złożone: za pośrednictwem procedury zakupów w sklepie internetowym. Po złożeniu zamówienia poprzez sklep internetowy klient otrzymuje e-mail zwrotny z potwierdzeniem otrzymania zamówienia przez sklep. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili otrzymania przez sklep należności na konto podane w potwierdzeniu. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, klient jest o tym informowany i podejmuje decyzję o dalszej jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania). Zamówienia przedmiotów elektronicznych jest realizowana po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie, natomiast przedmioty fizyczne wysyłane są w ciągu 3 dni roboczych nie licząc sobót, niedziel i dni wolnych od pracy. - Formy dostawy towaru
Produkty elektroniczne (e-booki) dostarczane są drogą elektroniczną (mailową).
Produkty fizyczne dostarczane są na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia. Termin wysyłki to maksymalnie 3 dni robocze od zaksięgowania płatności na koncie. Forma dostawy towaru i forma płatności jest zgodna ze sposobem wybranym przez klienta w zamówieniu. - Koszty przesyłki i rachunki
Koszty przesyłki pokrywa klient. Do każdego zamówienia wystawiany jest rachunek. - Formy płatności
Wszystkie ceny podawane w sklepie są cenami brutto w złotych polskich. Ceny wszystkich produktów i koszty wysyłki obowiązujące w chwili złożenia zamówienia mają charakter wiążący. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary: Płatności internetowe PayU. Dane osobowe Klientów dokonujących płatności poprzez system PayU są przekazywane spółce PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, jako administratora danych (60-324 Poznań, ul. Marcelińska 90), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399. Przekazanie dotyczy danych osobowych niezbędnych do zrealizowania płatności przez PayU S.A. Dokonując zakupów wyraża zgodę na otrzymywanie faktur oraz faktur korygujących drogą elektroniczną. - Reklamacje
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy na adres Stowarzyszenia podanym u góry w formie pisemnej lub mailowej. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
- Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)
Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru
Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach umowy sprzedaży nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów:1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Ochrona danych klienta